Ads Top

PELAJAR WANITA buat perkara yang 'memalukan' ibu bapa dirakam seorang penumpang bas.!! KAWAL ANAK-ANAK ANDA!!!!Lihat Saat 0.08 MEMALUKAN!!

loading...


Sebuah rakaman video yang sempat dirakamkan oleh seorang lelaki telah merakamkan kelakuan yang 'memalukan' semasa berada di dalam sebuah bas.

Daripada pakaian yang dipakainya dapat kita lihat bahawa gadis tersebut merupakan seorang pelajar sekolah menengah yang dipercayai baru pulang dari sekolah.

Apa yang dapat kita lihat, pelajar tersebut telah melakukan satu perbuatan kurang senonoh yang boleh memalukan dirinya sendiri dan juga ibu bapanya.

Sebagai seorang wanita dan juga pelajar, beliau seharusnya tidak patut melakukan perkara tersebut di dalam bas itu memandangkan dirinya seorang gadis yang berpelajaran.

Inilah jadinya bila bertuhankan nafsu, halal dan haram dah tak dipedulikan lagi! Makin menjadi-jadi pulak perangai budak-budak sekarang ni.

Dorang dah tak malu nak buat perbuatan ‘mesra alam’ bersama pasangan masing-masing di hadapan orang ramai.

Adegan ‘panas’ macam ni, budak-budak WeChat lah yang selalu buat. Setiap hari ada jer peruatan macam tu bersepah menghiasi laman sosial, nak termuntah bila tengok adegen dorang tu.

Mana pergi perasaan malu dorang pun tak tahu lah, agaknya dah campak dalam laut kot! Tak malu langsung dok tayang aksi tak senonoh bersama si boyfriend, dia fikir ‘sweet’ lah dapat buat macam tu??

Gatal sangat sampai lupa dosa dan pahala, kalau dah lupa semua tu apatah lagi nak diingatkan mak bapak dorang.

Dorang bangga dapat conteng arang kat muka mak bapak dorang dengan perbuatan terkutuk tu, tak fikir langsung macam mana perasaan mak bapak dorang kalau dapat tahu perangai si anak teruk macam tu sekali!

Teringin jugak lah nak tengok rupa dorang bila kena sergah dengan mak bapak sendiri masa tengah dok ‘buat’ macam tu. Agaknya dorang akan terkejut beruk tak??

Mesti terkejut punya lah, lepas tu mulalah si perempuan nak buat drama air mata bagai. Naik meluat tengok aksi dorang ni

Anda lihat dan saksikan sendiri bagaimana kelakuan memalukan pelajar sekolah wanita ini yang sempat dirakam seorang lelaki yang berada di dalam bas tersebut.

loading...

No comments:

Powered by Blogger.
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close