Ads Top

Gadis KESAL selepas video bersama teman lelaki dalam 'semak' disebarkan di laman sosial.!!

loading...

Manusia ni memang banyak yang perangai pelik, ada yang jenis suka kumpul koleksi patung kartun banyak-banyak dalam rumah. Ada yang suka kumpul koleksi video seks dengan kekasih hati.

Selalunya manusia macam ni, buat semua tu kerana kepuasan. Bila tengok balik video seks dengan kekasih, rasa puas hati.

Seorang lelaki ni dengan rela hati dan bangga diri, boleh pulak dok rakam aksi beromen dengan kekasihnya dalam telefon bimbit.

Ingatkan orang lain yang rakam aksi beromen tanpa pasangan ni sedar, rupanya memang lelaki tu sendiri yang rakam aksi beromen dalam semak.

Korang jangan ingat aksi beromen ni berlaku kat Malaysia tau. Awek-awek dan lelaki Melayu semua baik-baik kann. Mana pernah beromen dengan kekasih dalam semak, setakat manja sikit-sikit tu ada la kan.

Tak ada la sampai berani nak rakam aksi beromen dalam telefon, ye dak. Pasangan dari negara jiran ni, memang betul-betul berani untuk rakam aksi beromen dorang dalam semak menggunakan telefon bimbit.

Rasanya apa motif lelaki ni rakam aksi beromen dengan awek dia ek? Entah-entah lelaki tu suka simpan video seks dengan kekasih hati sebab nak ugut kekasih dia kalau perempuan tu buat hal di kemudian hari kot.

Agak-agak kalau awek tu nak tinggalkan dia sebab pilih lelaki lebih kaya. Lelaki ni boleh ugut awek tu dengan sebarkan video seks dorang.

Yang bodohnya awek tu dengan rela hati biarkan diri dia dirakam sewaktu beromen. Bila dah tersebar, baru rasa menyesal kot.

Waktu nak sedap tak ingat apa dah, bila dah kena ugut baru nak menyesal. Tak payah mudah sangat nak serah dara kat lelaki di luar sana. Video tu nak buat tontonan untuk anak cucu di kemudian hari ka??


loading...

No comments:

Powered by Blogger.
KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close